Bluetree.ro | creare flyer,creare pliant,pret flyer,realizare flyer,realizare pliant,design flyer pret
Fiind cea mai simpla forma de publicitate, trebuie avut in vedere ca flyerul sa contina toate informatiile esentiale ale produsului/serviciului promovat, astfel incat acesta sa poata fi prezentat intr-o modalitate cat mai usor de memorat, pentru a avea un impact cat mai mare asupra clientului.
creare flyer,creare pliant,pret flyer,realizare flyer,realizare pliant,design flyer pret.
14946
single,single-serviciu,postid-14946,_masterslider,_msp_version_2.25.4,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-8.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

Flyer

O componenta vitala in creșterea vânzărilor este echipa de designeri ce înțelege importanta marketing-ului.
bluetree-wallpaper

În fiecare zi, sute de companii folosesc flyer-ele pentru a-i face pe oameni interesați de produsele și serviciile lor. Bluetree știe că un flyer pentru a fi eficient trebuie să fie conceput într-un mod adecvat. Este nevoie de a capta atenția unui potențial client în câteva secunde și a-i da suficient de multe informații pentru a lua legătura cu tine.

Conceput pentru un scop anume

Gândiți-va mai întâi in ce scop doriți sa folosiți flyer-ul? Este pentru o cutie poștală, pentru a fi afișat la recepția firmei sau pentru a-l înmâna la un eveniment? Vreți ca flyer-ul sa va afișeze afacerea dvs.  sau este legat de o promoție sau un produs? Toate aceste considerente vor afecta design-ul flyer-ului, așa că trebuie gândite cu atenție. Nu exista o dimensiune standard care sa se potrivească tuturor flyer-elor, ele trebuie create cu un target bine stabilit.

Conținutul este cheia

Design-ul flyer-elor este creat pentru a scoate in evidenta conținutul in cea mai buna forma. Scopul unui flyer nu este doar de a etala culori potrivite si imagini spectaculoase unui potențial client, ar trebui sa capteze atenția si sa le transmită un mesaj specific, astfel încât clienții sa te contacteze pentru afla mai multe detalii. Elementele de design ale flyer-ului ar trebui sa completeze conținutul nu sa îl încarce.  Un flyer care este slab in conținut sau greu de citit nu va atrage atenția.

Atenție in proiectarea flyer-ului

Cu o concurenta acerba care folosește flyer-ele pentru a atrage aceiași clienți, trebuie sa alegi o companie cu designeri care sa gândească “outside the box”, aceștia  ar trebui sa creeze un design de flyer menit sa atragă atenția printr-o simplitate complexa. Majoritatea flyer-elor sunt îndrăznețe, au culori vibrante si folosesc texte mari, colorate pentru a transmite mesajul. Nu sunt foarte multe reguli, dar trebuie sa fi creativ, daca vei rămâne la aceleași design-uri clasice, flyer-ul tău va ajunge probabil la coșul de gunoi.

Acestea sunt întrebările pe care trebuie sa si le pună clienții noștri. Când vezi flyer-ul trebuie sa îl privești din perspectiva unui străin care îl observa pentru prima oara.

Este logo-ul si numele companiei dvs. vizibil ?
Poate mesajul sa fie reținut in mai puțin de 30 secunde?
Este memorabil designul flyer-ului?
Se evidențiază flyer-ul dvs. față de flyer-ele competiției?
Daca răspunsul este „da” la toate aceste întrebări, aveti un design de flyer potrivit  pentru dvs. Daca răspunsul este nu, contactați-ne pentru a vă crea un flyer pentru afacerea dvs.